Eğitim Adı: DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİ
Eğitimin Amacı: Bu eğitimin amacı, katılımcıların dijital pazarlamanın temel kavramlarını öğrenerek markalarını, ürünlerini ve hizmetlerini çevrim içi platformlarda etkili bir şekilde tanıtmalarını sağlamaktır. Eğitim sürecinde sosyal medya, arama motorları, e-posta pazarlaması, içerik üretimi ve dijital reklam stratejileri gibi konular ele alınacak; katılımcıların günümüz dijital dünyasında fark yaratabilecek pazarlama becerileri kazanmaları hedeflenecektir.
Hedef Kitle:
Başvuru Koşulları: Temel bilgisayar ve internet kullanımına hâkim olmak.
Eğitim Süresi (saat): 6 saat (İsteğe bağlı 2 günlük 12 saatlik genişletilmiş program)
Katılımcı Sayısı: 15-30 kişi
Eğitimin Gerçekleşme Şekli: Yüz yüze / Çevrimiçi / Hibrit
Eğitmenler: Dr. Mehmet SALİ
Belgelendirme: Katılım Belgesi / Başarı Belgesi (e-Devlette sorgulanabilir/doğrulanabilir belge)
Konu Başlıkları: