Eğitim Adı: DİJİTAL GİRİŞİMCİLİK
Eğitimin Amacı: Bu eğitimin amacı, katılımcıların dijital girişimciliği tanımaları ve dijital iş fikirleri geliştirebilmelerini, dijital pazarlama stratejileri oluşturabilmelerini ve kendi girişim projelerini tasarlamalarına katkı sağlamaktır. Bu eğitim, teorik ve pratik uygulamalarla katılımcıların mevcut ya da yeni dijital girişimcilik fikirlerini hayata geçirme hedefini taşımaktadır.
Hedef Kitle: Girişimci adayları, üniversite öğrencileri, dijital iş fikri olan bireyler, kendi işini kurmak isteyen veya mevcut işini dijital ortama taşımayı planlayanlar
Başvuru Koşulları: Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır ancak eğitim süresince katılımcıların aktif katılımı beklenmektedir.
Eğitim Süresi (saat): 16 saat
Katılımcı Sayısı: 15-30 kişi
Eğitimin Gerçekleşme Şekli: Yüz yüze / Çevrim içi / Hibrit
Belgelendirme: Katılım Belgesi (e-Devlette sorgulanabilir/doğrulanabilir belge)
Konu Başlıkları: Dijital Girişimciliğe Giriş, İş Fikri Geliştirme, İş Planı Oluşturma, Dijital İş Modeli Geliştirme, Dijital Pazarlama Temelleri, Müşteri İlişkileri ve İş Geliştirme, Finansman ve Yatırım Süreçleri, Başarılı Girişimcilik Öyküleri, Uygulamalı Atölye (İş Planı Sunumu ve İş Geliştirme)
Dijital Girişimcilik Kırklareli Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Eğitim