ISO 9001 -2015 TEMEL KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

  • Markası : Kırklareli Üniversitesi
  • Fiyatı : 0,00 ₺ Yerine 0,00 ₺ (%18 KDV Dahil)

Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır



ISO 9001 -2015  TEMEL KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

• Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek
• Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak
• Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak 

Şirketler için artık "herkesin elinden gelenin en iyisini yapması" bu hedefleri yakalamak için yeterli bir çözüm olamamaktadır. İlk başta gerekli olan, herkesin ne yapması gerektiğini bilmesidir. İşte ISO 9000 bu hedefleri gerçekleştirebilecek bir kalite sistemi oluşturmak amacıyla kullanılabilen bir Kalite Yönetim Sistemi modelidir. Ayrıca ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi üretim kuruluşlarının yanı sıra turizm, finans, sigortacılık, sağlık, v.b. diğer hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlarda da uygulanabilecek esnek bir standarttır.

Söz konusu model sağduyuya dayalı temel bir yönetim sistemi için bir dizi şart sıralamakta ve uygulamak için geçerli araçları vermektedir. Aynı zamanda maliyetlerde düşüş, yönetimin sistemi kontrolünde gelişmişlik, müşteri beklentilerine cevap verebilme ve organizasyonun tümünde bir verimlilik artışı hedeflenmektedir. 

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem, Toplam Kalite Yönetimi temel prensiplerini içinde barındırmaktadır. Bu prensipler aşağıda sıralanmaktadır.

Müşteri Odaklılık: Kuruluşlar müşterilerine bağlıdırlar, bu nedenle müşterinin şimdiki ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı müşteri şartlarını yerine getirmeli ve müşteri beklentilerini de aşmaya istekli olmalıdırlar

Liderlik: Liderler, kuruluşun amaç ve idare birliğini sağlar. Bunlar, kişilerin, kuruluşun hedeflerinin başarılmasına tam olarak katılımı olduğu iç ortamı oluşturmalı ve sürdürmelidir. Kişilerin katılımı: Her seviyedeki kişiler bir kuruluşun özüdür ve bunların tam katılımı yeteneklerinin kuruluşun yararına kullanılmasını sağlar.

Proses yaklaşımı: Arzulanan sonuç, faaliyetler ve ilgili kaynaklar bir proses olarak yönetildiği zaman daha verimli olarak elde edilir.

Yönetime sistem yaklaşımı: Birbirleri ile ilgili proseslerin bir sistem olarak tanımlanması, anlaşılması ve yönetilmesi, hedeflerin başarılmasında kuruluşun etkinliğine ve verimliliğine katkı yapar.

Sürekli iyileştirme: Kuruluşun toplam performansının sürekli iyileştirilmesi, kuruluşun kalıcı hedefi olmalıdır.

Karar vermede gerçekçi yaklaşım: Etkin kararlar, verilerin analizine ve bilgiye dayanır.
Karşılıklı yarara dayalı tedarikçi ilişkileri: Bir kuruluş ve tedarikçileri birbirlerinden bağımsızdır ve karşılıklı yarar ilişkisi, her ikisinin artı değer yaratması yeteneğini takviye eder.

ISO Nedir?
Uluslararası Standartlar Organizasyonu (International Organization for Standardization)'nun kısaltılmış halidir. 1947 yılında kurulmuş olup, merkezi İsviçre'nin Cenevre Şehri'ndedir. Kuruluş amacı; dünya çapında geçerliliği olacak şekilde standartlar yayınlamak ve böylelikle ürünlerin/hizmetlerin uluslararası dolaşımına katkıda bulunmaktır.

ISO 9000 Nedir?
Organizasyonların müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış olan bir standartlar bütünüdür. 

ISO 9001 Nedir?
Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan standarttır. Verilen belgenin adıdır.


EĞİTİM SÜRESİ: 4 SAAT
 

Detaylı Bilgi ve Başvuru hakkında Bilgiler için :

ÖN BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ, EN KISA SÜREDE PROGRAMLAR AÇILACAKTIR.

ÖNEMLİ NOT:
KIRKLERELİ ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE BELGELENDİRME HİZMETİ YAPMAKTADIR. KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VERMEZ!

EĞİTİM SÜRESİ VE ŞEKLİ:

  • Eğitim uzaktan eğitim yöntemiyle gerçekleşmekte olup, dersler ve sınavlar internet üzerinden yapılacaktır.
  • Derslerin işlenişinde Uzaktan Eğitim Yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitim başladığında kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Programı Satın aldıktan 72 Saat Sonra , Tarafınıza giriş bilgileri iletilmektedir.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa Online Sınav Uygulama Kriterlerine göre gerçekleştirilecektir.
  • Eğitim ve sınav 45 Gün sürecektir. Eğitim ve sınavların bu süre zarfında gönderilmesi gerekmektedir.
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 60 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" verilecektir.
  • Sertifika eğitim bitiş tarihinden sonraki 20 iş günü içerisinde kargo olarak gönderilmektedir.
  • Sertifikalar kargoya alıcı (aday tarafından) ödemeli gönderilecektir.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu sertifika eğitimine herkes başvurabilir.
  • Ön başvurusu olmayan adayların kayıtları kabul edilmemektedir.
  • Ön kaydınızı internet üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini kredi kartı ve banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemini kredi kartı ile gerçekleştirmeniz durumunda kimlik ön yüz resmini whatsapp ya da mail yoluyla iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemini banka hesabından gerçekleştirmeniz durumunda dekont ve kimlik ön yüz resmini whatsapp ya da mail yoluyla iletmeniz gerekmektedir.

Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.

ÖNEMLİ NOT:

BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

İLETİŞİM:
( Mesai Saatler: 09:30 - 12:30 || 13:30 - 17:30 )

ÖDEME BİLGİSİ :
Kredi kartı ile internet sitesinden ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Başvuru Sonrasında Banka hesap bilgileri karışınıza çıkmaktadır.

Eğitimlerim

Eğitimlerim

Resim Eğitim Adı Adet Birim Fiyatı